Anak Pendidik Darul Iman Institut Pendidikan Guru Kampus Pendidikan Islam

BerBuka Bersama mEnTerI BesAr.......

Assalamualaikum da salam Ramadhan,,,,,

Alhamdulillah, Bersyukur kita kepada ALLAH s.w.t kerana dengan limpah dan kurnia daripada-Nya, dapat lagi kita menghirup udara dan nafas dimuka Bumi-Nya ini.....

Cukup la tazkirah tu erk.....hihihihi,, ni nk bagitau, pada 12 September 2009, Alhamdulillah Program pertama APDI iaitu berbuka bersama MB Terengganu telah berjaya dan penyertaan ahli seramai 52 orang.... Bergerak dari IPG-KPI dalam jam 4.30 ptg dan selamat tiba di Hotel Pacific dalam jam 5.45 ptg.

Majlis berbuka puasa dilihat sangat mendapat sambutan yang menggalakkan, kehadiran pelajar Terengganu dari pelbagai IPTA sekitar Kuala Lumpur begitu ramai sekali. Majlis telah bermula sekitar jam 6 di mana Mb telah memberi sedikit ucapan sebelum berbuka.

Kesempatan yang ada ni, nak ucap jutaan terima kasih kepada semua warga APDI yang telah memberi kerjasama yang sangat baik kepada persatuan, tidak lupa juga kepada yang tidak hadir semalam, harapan APDI agar anda terus mengikuti perkembangan persatuan dari masa ke semasa, InsyaALlah semoga dengan sokongan ahli semua, APDI akan terus maju setapak lagi ke hadapan. AMiiiiiiiiiiiiiiiiiin.


Mb Terengganu.........

YDP JPP IPG-KPI pun orang Terengganu rupenye.....hehehe

Menunggu saat untuk mengisi perut dengan pelbagai juadah......
Walaupun lapar, Namun senyuman tetap terukir......


Antara juadah yang telah di 'bedal' oleh kami.....nyam3...


Lagak seorang ketua.........hik3....
*Fudhail Hj Razak : Pengerusi APDI.
0 Responses